Klachtenprocedure

Natuurlijk doen onze medewerkers hun best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u wordt teleurgesteld of dat het traject niet loopt zoals u het had verwacht. Bent u het niet eens met de handelswijze van een van onze medewerkers of u bent ergens anders in teleurgesteld? Laat het ons dan direct weten. Wij helpen u graag.

Heeft u een klacht? Bespreek dit dan eerst met de medewerker die deze klacht heeft veroorzaakt. Vindt u dit niet prettig of moeilijk om het aan te kaarten bij degene waar de klacht over gaat? Belt u dan naar de praktijk om een gesprek aan te vragen

Tel. 06-20 54 58 37, mailen kan ook info@ozc-cascade.nl.

U kunt een afspraak maken met:
Annemieke van der Zwaag, directeur/eigenaar
Drs. Marike Tijhaar, Gz-psycholoog en hoofdbehandelaar

Wilt u aangeven met wie u een afspraak wilt maken?

De directeur, hoofdbehandelaar en de betrokken medewerkers zullen proberen een zo goed mogelijke oplossing te vinden en nemen uw klacht serieus.

Mocht u toch vinden dat u niet tot tevredenheid wordt geholpen dan kunt u gebruik maken van een:


Onafhankelijke klachtencommissie
Onze remedial teachers zijn aangesloten bij de Landelijke Vereniging voor Remedial Teachers. Voor een klacht over onze remedial teachers kunt u terecht bij de LBRT. Voor meer informatie klik hier.

Onze psycholoog en orthopedagogen/dyslexiebehandelaars zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Orthopedagogen
Voor een klacht over onze orthopedagogen en psycholoog kunt u terecht bij de NVO. Voor meer informatie klik hier.

Geschillencommissie
Het NVO heeft een erkende geschillencommissie. Voor meer informatie klik hier.